Hello to all FP`lovers! When I saw this nib, I didn’t even doubt that I wanted to try to buy this pen, or rather everything that was left of it. But I apologize to all fans of Chinese pens, and mostly vintage Chinese pens, I didn’t even plan to restore original pen. I have almost the same restored model Jin Xing “Big Golden Star” #562, so I did this project just for myself, but this nib was waiting for me for about 1-2 months)).
Всім вітаннячко! Коли я побачив це перо, я навіть не сумнівався що хочу спробувати придбати цю ручку, точніше все що від неї залишилось. Але я перепрошую у всіх прихильників китайських ручок, та переважно вінтажних китайських ручок, я навіть не планував відновлювати/реставрувати оригінальну конструкцію. У мене є майже така сама відреставрована модель Jin Xing “Big Golden Star” №562, тож цей проєкт я робив лише заради себе, а перо чекало на мене близько 1-2 місяців)).
Andrew Lensky “Classic” DeLuxe with vintage Jin Xing 28 nib (handmade in Ukraine)
Окрім повної відсутності заправочної системи, зовнішній вигляд був доволі непоганий, але я не буду його описувати, бо фотографії все говорять сами за себе. Матеріал корпусу – пластик темно-коричневого коліру із бордовим відтінком, секція зроблена із чорного ебоніту. Ковпачок на різьблені, різблення має дві нитки, закриття/відкриття за 1 1/3 обертів.
Aside from the complete lack of filling mechanism(sac, button, press-bar), the exterior was pretty good, but I won’t describe it because the photos speak for themselves. The body material is dark brown plastic with burgundy tint, the section is made of black ebonite. Cap on thread, two-starts, closes/opens in 1 with 1/3 turn.
Корпус має доволі чіткий імпринт, як що серед читачів є хто володіє китайською мовою буду вдячний за переклад цих написів на корпусі. Хромований кліп має зображення зірки ☆ та два ієрогліфи 新華, які ChatGPT переклав як “Нове сяйво” або “Нове багатство”, хоча зазначає про існування відомої новинної агенції “Сіньхуа”. Ще у мене є підозра що цей ковпачок був пошкоджений, мав тріщину, і хтось намагаючись його полагодити зробив латунну втулку та латунне кільце яким замінив одне втрачене, хромоване.
The body has a fairly clear and crisp imprint, as there are those among the readers who speak Chinese, I would be grateful for the translation of these inscriptions on the body. The chrome clip has an image of star ☆ and two 新華 hieroglyphs, which ChatGPT has translated as “New Light” or “New Wealth”, although it notes the existence of the well-known Xinhua news agency. I also have a suspicion that this cap was damaged, had a crack, and someone, trying to fix it, made a brass sleeve with brass outside ring to replace one chromium lost.
Перо: а ось і справжня зірка цієї ручки! Не зважаючи на трохи незграбну, не елегантну форму пера, воно має просто неперевершену патину. По вінтажним міркам перо доволі великого, 5 розміру із 50% вмісту золота. Великий надпис на пері співпадає із написом на кліпі 新華 ( “Нове сяйво”), а 赤金 після 50% перекладається як “Червоне золото” (або “чисте золото”). Нижче, у схованій у секції частині, розташована дата виробництва 1954 рік, а ще нижче знаки 5.28, що як я припускаю відповідають розміру пера 5 та належність до моделі Jin Xing 28. Перо лише трохи м’яке, але не гнучке.
The nib: and here is the real star of this pen! Despite the slightly clumsy, not elegant shape, it has a simply awesome patina. By vintage standards, this nib is quite large, around size 5 with 50% solid gold content. The large inscription on the nib matches the inscription on the clip 新華 (“New Light”), and the 赤金 after 50% translates to “Red Gold” (or “Pure Gold”). Below, hidden in the section part, have the date of manufacture 1954, and below that is the markings 5.28, which I assume corresponds to nib size 5 and belongs to the Jin Xing 28 model. The nib is just a little soft, but not flexible.
Більш подробно про історію бренду Jin Xing (Kin Sin) та Shanghai Pen Company можна подивитись у раньому огляді ручки Jin Xing “Big Golden Star” №562 28-sized (made in China). ~1955
You can see more details about the history of the Jin Xing (Kin Sin) brand and the Shanghai Pen Company in the earlier pen review Jin Xing “Big Golden Star” №562 28-sized (made in China). ~1955
З останнього замовлення у мене залишився ковпачок який я вважав негідним для відправки замовнику (із за кольорових плям), але цілком придатним (навіть привабливим для мене) для власного користування. Тож я зробив до нього корпус і секцію як у моделі Andrew Lensky Classic, тільки не під перовий вузол Bock 250, а безпосередньо для встановлення оригінального фідера з пером на терті.
From the last order, left a cap that I considered unworthy to send to the customer (due to color spots), but quite suitable (even attractive for me) for own use. So I made body and section for it like the my Classic model, only not for the Bock 250 nib unit, just for directly mount by friction for nib and feed.
Попередньо ручка стала виглядати ось так. Previously, the pen began looks like this.
Але через те що перо “Нове сяйво” у плечах трохи більше за перо Pilot Falcon (ковпачок початково для нього був зроблений), тому воно торкалось стінок і траплялось витікання чорнил. Я вирішив не модифікувати існуючий ковпачок, а створити новий, тому що я вже протестував перо і воно не зіпсувало мої очікування, і за основу я вирішив взяти конструкцію останнього ковпачка із кліпом. Оскільки вдосконалення не має меж, то я вирішив додати до кліпа жовтих металевих акцентів. В наслідок того що ковпачок отримав блискуче кільце його треба було урівноважити таким самим у задній частині, тому я вирішив додати сліпу кришку у схожому стилі.
Due to the fact that this “New Light” nib is slightly larger in the shoulders than Pilot Falcon nib (the cap was originally made for Falcon), so it touched the inside walls and the ink leaked. I decided not to modify the existing cap, and create a new one, because I already tested this nib and it did not disappoint my expectations, so I decided to take my latest design with clip as a basis. Because there is no limit to improvement, I decided to add metallic accents to the clip. As a result of the cap getting a shiny ring, it needed to be balanced with the same one at the back, so I decided to add a blind cap with similar style.
В якості бонуса отримав неочікувану фічу)). Коли я робив новий ковпачок мені довелось зняти ковпачок той що був під Falcon, а ручка на цей час була вже заправлена, тож перо залишилось на деякий час лежати на столі. Тож, приблизно через 30-40хв, коли я зробив новий ковпачок, я повернув попередній на ручку, та паралельно спробував нею пописати. І о чудо, вона стартанула від першого дотику, тобто близько пів години перо лежало без ковпачка і не засохло(!!!).
I received an unexpected feature as a bonus)). When I was making a new cap, I had to remove the previous cap that was does to Falcon, and this nib was already stuffed at that time, so the section with nib remained on the table for a while. So, after about 30-40 minutes, when I made a new cap, I put the previous one back on section, and at the same time tried to write with it. And OMG, it started from the first touch, that is, the assembled nib lay without cap for about half an hour and did not dry out(!!!).
Overall tool dimensions: folded length is – 145 mm, without cap – 128.3 mm. The diameter of the body is – 15 mm, at the grip – 10 mm. The weight of folded tool is – 28,6 g, without cap – 17.8 g (include Schmidt K6 converter).
Загальні розміри інструменту: довжина складеного інструменту – 145 мм, зі знятим ковпачком – 128.3 мм. Діаметр корпусу – 15 мм, у місці хвату – 10 мм. Вага складеного інструменту – 28,6 г, зі знятим ковпачком – 17.8 г(включно з конвертером Schmidt K6).
Оскільки ручку я робив для себе то мені ніщо не заважило переточити це перо для використання як інструмент малювання. Тож я підкорегував та переточив перо після чого перевірив традиційним шляхом.
Because I was making this pen for myself, nothing prevented me from reground this nib for use as a drawing tool. So I adjusted and reground nib, after which tested by my traditional way.
До переточування, ширина лінії прямою стороною складала 0.4 мм при вологій подачі, із натиском 0.7 мм, та зворотній бік мав 0.3 мм. Після переточування ширина лінії прямою стороною становить 0,25 мм, натиск дозволяє збільшити цю лінію до 0,5мм. Зворотний бік пише лінією в 0.2 мм але прозоріше. Подача нормальна ободвома сторонами.
Before grinding, the width of the line by right side was 0.4 mm with wet flow, pressure increased line to 0.7 mmm and reverse side has 0.3 mm wide line. After ground the width of the line by the right side is 0.25 mm, pressure allows to increase this line to 0.5 mm. The reverse side writes with line of 0.2 mm, but some lightly. The flow is normal by both sides.
В решті: інколи обставини змушують рухатись у перед і я жодним чином не пожалкував що взявся за цей проєкт, і особливо що придбав це перо. Обране чорнило трохи не моє, але його теж треба було протестувати для загальної бази знань, тож коли воно закінчиться я протестую ще своїм звичайним чорнилом. Хоча навіть так мені вже дуже подобаються враження від пера, ну і корпуса теж вийшов непоганим)), і звісно, чистити від патіни я навіть не планував його)).
ps: трохи про чернило додам тут – чорнило Graf von Faber Castell Moss Green, на мій погляд доволі дивне. Як що лінія волога та мокра то чорнило має приємний зелений, теплий, травяний відтінок, але коли лінія тонка, то колір перетворюєтся в холодний відтінок “радянської лікарської зельонкі”. Текучість непогана, змащювальні якості середні, гілок на середньому папері нема, папір однією-двома лініями не пробиває. Кому подобаєтся колір і не відштовхує ціна можна купувати)).
At the end: sometimes circumstances force to move forward, and I have not regretted in any way that I deep in this project, and especially that I bought this nib. The chosen ink is a bit not mine, but it also had to be tested for the general knowledge base, so when it ends I will test with my favorite ink. Although, even so, I really like the impressions of this nib, well, the body design turned out to be not bad too)), and of course, I didn’t even plan to clean nib from patina)).
ps: I’ll add a bit about the ink here – the Graf von Faber Castell Moss Green. This ink is quite strange in my opinion. When line is wet, the ink has a pleasant green, warm, herbal shade, but when the line is thin and normal or dry, the color turns into a cold shade. The flowness is not bad, the lubricating properties are average, there are no feather on the average, not premium paper, by one-two line is no bleeding. Anyone who likes the color and is not repulsed by the price can buy this ink)).
Update 1:
В якості доповнення: я свідомо взяв за основу конвертер Schmidt K6 на різбленні, але оскільки відер не має піптика для розташування в середині конвертера, я вирішив його трохи модіфікувати, обрізавши зайвий кінчик.
As an addon, I purposely used Schmidt K6 threaded converter, but because this feed doesn’t have a nipple to move inside converter, I decided to modify it a bit by cutting off the end and then make a wider hole.
Update 2:
Традиційне фото пера крупно (але це оригінальне перо, до переточування та корекції).
Traditional magnify photo of nib (but this is original nib before grind and adjusting).
Update 3:
Ось так ручка виглядає в моєї руці. Формат зручний та супер комфортний.
This is how this pen looks in my hand. The format is perfect and super comfortable to use.
Update 4:
В порівнянні з іншими моїми ручками (AL Falcon, AL Tribute Vyshyvanka) та Montblanc Meisterstuck 146.
Compared to other my designed pens (AL Falcon, AL Tribute Vyshyvanka) and Montblanc Meisterstuck 146.
Update 5:
На завершення тестовий скетч – “її погляд”.
At the end, the test sketch is “her eyes”.
На цьому все, приємних вихідних!
That’s it, have a nice weekend!
Leave a Comment